Search This Blog

Monday, July 15, 2013

خاطرات عجیب غریب ماهیگیری (قسمت 1 تورکشی)

خاطرات عجیب غریب ماهیگیری (قسمت 1 تورکشی)

خوب خیلی طبیعی هست زمانی که تو استان فارس تو سد دروزن ماهیگیری می کنی محاله تور کش نبینی برای همین همیشه ما مجبور بودیم با تور کش ها سازگار باشیم.
من همیشه برای تهیه  تصاویر و فیلم ها از تو رکش ها و انعکاس خبر اونا تو اداره محیط زیست و اینترنت همیشه مجبور بودم خیلی به تور کش ها نزدیک بشم مثلا با هاشون دوست می شدم با هم چای می خوردیم و تعریف می کردیم تو یکی از برنامه های ماهیگیری که با گروهی از تور کش ها مواجع شدم مثل همیشه با اونا گرم تعریف شدم و موخشونو زدم تا بتونم فیلم تهیه کنم و اونا مشغول پهن کردن تور ها شدند و مثل همیشه خبری از محیط بان محیط زیست نبود و زمان جارو کردن ماهی ها و جمع کردن تور ها رسید و من هم مشغول فیلم برداری بودم ، وقتی تور نزدیک ساحل شد ماهی های خیلی زیادی تو تور بودند که با مشکل جمع کردن تور رو به رو شدند یک دفعه با صدای بلند یکی از تور کش ها منو صدا زد گفت رفیق فیلم برداری رو بی خیال بیا کمک کن تور رو از آب دربیاریم و من که سره دوراهی مونده بودم ناخودا گا رفتم به سمت تور کش و اونم یه سر تور رو به من داد و گفت بکش و من هم شروع کردم به جمع کردن تور و از آب بیرون کشیدن تور J
باور نکردنی بود من هم داشتم تور کشی می کردم J
اون روز دست مزد به من ماهی های توری وتر ور دادند گفتن انتخاب کنم یه کپور 5 کیلوی ساده برداشتم و 3 تا کپور آینه ای و اونارو تو یه گونی خیس ریختم و به سمت دیگه رفتم و آزاد کردم اون روز تجربه تور کشی نداشتیم که به دست اوردیم

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام