Search This Blog

Sunday, July 7, 2013

بلو فاکس متشکرم



یه لانسه بلو فاکس پولک نقره ای بدنه آبی قلاب قرمز داشتم با خودم می گفتم خدایش این چه رنگ و مدلیه اصلا ماهی اینو به بینه فرار می کنه ، یه روز تو ماهیگیری احساس کردم تو یه برکه فاصله حدود 25 متری یه ماهی قزل الا داره می گرده با خودم گفتم برای پرتاب لانسه به این فاصله باید یه لانسه سنگین مثلا سایز 4 داشته باشم تو جعبه لانسه ها که نگاه کردم دیدم تنها لانسه ای که این مشخصات رو داره همون لانسه قرمز آبیه هست که میشه می ترسیدم تو ماهیگیری استفادش کنم خوب ریسکو کردم اون لانسه رو استفاده کردم تو اولین پرتاب تو اولین کشش ماهی به لانسه زد :-))))) حسابی به قول ترک ها سرخوش شدم :-))))) بلو فاکس متشکرم
 


No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام