Search This Blog

Friday, July 26, 2013

برنامه ماهیگیری بگیرو رها کن در تاریخ 2013.7.25

برنامه ماهیگیری بگیرو رها کن در تاریخ 2013.7.25
 



فکر کنم این آخرین اسبله ای بود که گرفتم ولی این بار نه فروختمش نه به کسی بخشیدم فقط رهاش کردم تا آزاد به زندگی خودش ادامه بده . . . . 

 
 
خسته شدم از این ماهیگیری ، خسته شدم از کاری که انجام میدادم درسته درامد داشتم و ماهی هارو به قیمت خوبی از من می خریدن ولی با وجدان خودم نمی تونستم کنار بیام ، گرفتن جان یک جاندار برای به دست آوردن پول اون چیزی نبوده که من به دنبالش باشم . . . 





 

درسته که بر خلاف قوانین ماهیگیری اون دریاچه عمل نمی کردم و کاملا استاندارد با قوانین ماهیگیری پیش می رفتم ولی من پیش خودم یه قانونی دارم که دوست دارم با اون قانون پیش برم ، قانون من میگه من هیچ وقت حق ندارم جان موجود زنده ای رو بگیرم  . .. . .

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام