Search This Blog

Tuesday, July 9, 2013

مشکلم کجاست چرا این بار ماهی بزرگ نگرفتم

اسم مقاله اینه
مشکلم کجاست چرا این بار ماهی بزرگ نگرفتم



هفته ای که گذشت برنامه ماهیگیری خیلی خوبی داشتم تو هر برنامه ماهیگیری یه ماهی بزرگ می گرفتم ولی نمی دونم چی شده این هفته اصلا نتیجه خوبی نگرفتم نمی دونم مشکل کارم کجاست اصلا تاکتیکم همون تاکتیک قدیمیه همون تاکتیکی که هفته پیش با هاش ماهی های بزرگ گرفتم حتی این هفته مشکلاتی که تاکتیکم داشتو بر طرف کردم گفتم نتیجه بهتری می گیرم ولی نمی دونم چرا بر عکس شد همون ساعت همون طعمه همون مکان ولی نمی دونم چی شده ماهی اصلا نوک هم نزد ؟
درسته تجارب ماهیگیری کمی دارم ولی رفقای ماهیگیری دارم که تجارب ماهیگیری اونا حداقل سه برابر سن من هست و تمام تجاربشونو به من انتقال دادند برای همین هست که قادرم با همین چند سال تجربه ماهیگیری که دارم مثل یه فرد باتجربه ماهیگیر مقاله بنویسم  این مقدمه بود J. . .
با رفیقم احمد ستوده رفتیم ماهیگیری سونگ تو رودخونه ، تا کنار آب رسیدیم  یه نگاهی به اطراف انداخت بهم گفت ابی فایده ای نداره تلاشمون تو این چند روزی که میخوایم ماهیگیری کنیم بی فایده هست ، با خودم گفتم ای بابا این چی میگه هنوز ماهیگیری نکرده میگه ماهی بزرگ نمی تونیم بگیریم خوب اون روز هم گذشت و چند روز ماهیگیری کردیم خبری از ماهی بزرگ نبود و من از ستوده پرسیدم چه جوری اینقدر مطمعن بودی که ماهی نمیگیرم و  واقعن هم همین جور شد ، جوابش همین جواب این مقاله هست که می خوام بنویسم.

با رفیق ترکم رفتیم دریاچه ماهی اسبله بگیریم تا کنار آب رسیدیم بهم گفت ابی امروز و فردا کارمون تو ماهیگیری لنگه و نمی تونیم ماهی بزرگ بگیریم ، یاد اون حرف احمد ستوده تو ایران افتادم که تو کنار رودخونه زهره بهم زد با خودم گفتم ای وای دباره ماهی نمی گیریم و واقعا هم همین اتفاق افتاد ما ماهی تو اون چند روز نگرفتیم باز هم به رفیق ترکم گفتم تو از کجا مطمعن بودی که چرا ماهی نمی تونیم بگیریم و واقعا هم همین جور شد . . .
پیش خودم کمی فکر کردم و با خودم گفتم هفته ای که گذشت برنامه ماهیگیری خیلی خوبی داشتم تو هر برنامه ماهیگیری یه ماهی بزرگ می گرفتم ولی نمی دونم چی شده این هفته اصلا نتیجه خوبی نگرفتم نمی دونم مشکل کارم کجاست اصلا تاکتیکم همون تاکتیک قدیمیه همون تاکتیکی که هفته پیش با هاش ماهی های بزرگ گرفتم حتی این هفته مشکلاتی که تاکتیکم داشتو بر طرف کردم گفتم نتیجه بهتری می گیرم ولی نمی دونم چرا بر عکس شد همون ساعت همون طعمه همون مکان ولی نمی دونم چی شده ماهی اصلا نوک هم نزد ؟
ماهی ها کجا رفتند نکنه تور کش ها ماهی هاور جارو کردند ، نه اصلا این جور نبود ، تور کشی در کار نبود بر می گریدم به 11 ماه قبل کنار رودخونه زهره که با احمد ستوده بودم ، من وقتی احمد بهم گفت ماهی بزرگی در کار نیست ازش پرسیدم چه جوری و رو چه حسابی این حرفو می زنی که ماهی بزرگ نمی تونیم بگیریم جالبه همون حرفی که 11 ماه پیش احمد تو ایران بهم گفت هفته پیش رفیق ماهیگیرم تو ترکه به زبان ترکی استانبولی بهم گفت ، تمام هرف های این دو ماهیگیر مشترک بود ، دلیل این که ما نتونستیم ماهی بزرگ بگیریم مشترک بود. . .. .
فقط یه دلیل داشت و دلیلشم این بود ، حلال ماه کامل بود هوا در تاریکی مطلق روشن بود حالا دقیق نمی دونم چرا وقتی ماه کامل هست گرفتن ماهی بزرگ خیلی مشکل میشه حالا یا به دلیل روشنی بیش از هد هوا در شبه یا کشش های جازبه ماهه که منجرب میشه اتفاقای بیوفته که ماهی ها از خودشون بی خود بشن و دنبال غذا نگردند . . . . .
چقدر مقاله رو کشش دادم فقط همینو می خواستم بگم اگه تو یه هفته نتیجه خوبی تو ماهیگیری می گیری ولی هفته بعدش با همون شرایط موفق نیستی از ماهیگیری نا امید نشو حتما دلیل داره شاید یکی از دلایلش حلال کامل ماه باشه نیازی نیست پیش خودت بگی ای کاش دوش گرفته بودم اومده بودم ماهیگیری. . .
ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام