Search This Blog

Sunday, July 7, 2013

چه مربی ماهیگیر خوبی



اول بگم نحوه عکس گرفتنم اصلا ورزشی نیست این عکس قدیمیه اونوقت  استاندارد عکس گرفتنو نمی دونستم خوب بگزریم بریم سر اصل مطلب:

یکی از بازدید کنندگان قدیمی وبلاگم بهم زنگ زد گفت ابی می خوام با هم بریم ماهیگیری صید قزل الا می خوام یادم بدی من هم قبول کردم ولی با خودم گفتم چه غلطی کردیما کجا

ببرمش ماهی بگیریم  که ماهی باشه به هر حال رفتیم روخونه کر که از سد درودزن سرچشمش شروع میشه رفتیم کنار آب من نحوه لانسه کشی رو به دوستم یاد دادم پسر خالم هم بود اول گفتم بچه ها نگاه کنید لانسه کشی صحیح به این صورت می باشد لانسه رو پرتاب کردم و در پرتاب اول و کشش اول یه قزل آلای خوبی به لانسه زد اون رفیقم و پسر خالم سر جاشون خشک شدند گفتند ای ول ابی چقدر تو بلدی ابی وت چقدر حرفه ای هستی :-) من هم که خودم تعجب کرده بودم خودمو نگهداشتم گفتم بله اصول رعایت بشه ماهی هم میاد میزنه و میگیرید خوب حالا به دوستم گفتم اون کارای که کردم تو هم انجام بده اونم لانسه رو پرتاب کرد تو همون پرتاب اول یه ماهی قزل الای دیگه گرفت  پسر خالم هم پرتاب کرد و اونم یکی دیگه گرفت تو اون رو دخونه فقط همون سه ماهی بود دیگه ماهی دیگه ای نگرفتیم ولی دوستم و پسر خالم حسابی حال کردند گفتند که ابی تو چقدر خوب آموزش می دی ما تو جلسه اول تو دقیقه اول اولین ماهی های زندگیمونو با لانسه گرفتیم اون ماهی قزل الا من هم خودم می دونم همش شانصی بود ولی اون دو ماهیگیری که اون روز با من وامدند برای همیشه به ماهیگیری معتاد شدند و از خدا تشکر می کنم اون روز منو جلو دوستام سربلند نگهداشت و اقعا خاطر ه زیبایی بود خودم هم فکرشو نمی کردم همچین اتفاقی بیوفته

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام