Search This Blog

Friday, August 2, 2013

باورم نمیشه اینجا در همسایگی ایران هستم

باورم نمیشه اینجا در همسایگی ایران هستم این کشور ترکیه چسبیده به ایران ولی همه چیزش متفاوته با ایران منطورم فقط ماهیگیری کاری به چیزای دیگه ندارم . . .
تو هر دریاچه ماهی های مخصوص خودشو داره ، یه دریاچه فقط اسبله داره و دریاچه مجاورش فقط کپور داره و دریاچه دیگه فقز ماهی قزل الا داره و تو یه دریاچه دیگه اردک ماهی و هر ماهی دیگه . . . .
تازه فهمیدم ماهی باس هم ترکیه داره قبلا هم خودم پن فیش هارو با چشم خودم دیدم . . . .
اینجا براشون کپور معمولی زیباست نه کپور آینه ای چون مثل مور و ملخ کپور آینه ای تو منابع آبشون دارن دقیقا بر عکس ایران.
خدایش خیلی حال می کنم تو این کشور تورکش و جود نداره تو سواحل دریاشون ماهی ها نزدیک ساحل هستند هیج تورکشی اونارو نمی گیره ، برای صید یه ماهی نیاز نیست از شهر خارج بشی با همون دوچرخت 5 دقیقه ای میرسی به یه دریاچه ای که توش ماهی اسبله دومتری داره . . . .
نیازی نیست مجوز ماهیگیری داشته باشی فقط قوانین ابتدای ماهیگیری ور رعایت کن کافیه مثلا تو یه ریسه 20 تا قلاب نزن یا تور به سر نخ ماهیگیریو چوب چرخت نبند پرتاب کن . . . .
این جا مجوز خریدن فقط اجازه صید ماهی نیست 20 لیر می دی 5 سال عضو محیز زیست میشی و با وان مجوز مجوز مسابقات کشوری ور میگیری و . . . . .
قصدم از نوشتن این مطالب این نیست که دل شماور آب بندازم نه فقط دارم مشاهداتمو می نویسم من هم خودم اینجا مهمونم و چند ماه دیگه میرم یه کشور دیگه . . . ..

ارادتمدن شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام