Search This Blog

Thursday, August 8, 2013

غرب زده نشدم فقط طرفدار محیط زیست و حیوانات هستم


غرب زده نشدم فقط طرفدار محیط زیست و حیوانات هستم می دونی این آقا کیه که یه سگ رو تو آغوش گرفته ؟
این آقا شهرداره شهری هست که من الان اونجا توش زندگی می کنم ، یاد اون روز های افتادم که تو محوطه دانشگاه شیراز چنتا سگ اونجا بودند وخیلی از دانشجو ها کمی از غذای که داشتنو به اون سگ ها می دادند حتی یکشون هم دوتا توله داشت ولی یه روز صدای شلیک تفنگ به گوشم رسید وقتی از پنجره کلاس دانشگاه تو محوطه رو نگاه کردم دیدم همه سگ هارو چه از بزرگ و کوچیک با تفنگ کشتن و لاشه اونارو تو ماشینی ریختن که رو درش آرم شهرداری شیراز بود یکی از سگ ها کمی نیمه جون بود داشت ناله می کرد وزجه می کشید من اون صدا هنوز تو گوشمه من برای اون گ حتی اسم هم انتخاب کرده بودم داشتم اون صدا رو گوش می کردم وآرم روی در ماشینو نگاه می کردم و با خودم می گفتم چرا ؟ آخه چرا . . ..
لعنتی ها ، وحشی ها ، بی فر هنگ ها شما حیووووون هم نیستید آخه حیونم احساس داره درک داره شما یه مجود خیلی پست هستید . . . .
با یه مردی تو ماهیگیری آشنا شدم که کارش غذا دادن به سگ های خیابونیه یه ماشین باری داره که پشتش پر از انواع غذا های گرم و سرده برای سگ های خیابونی بی سرپرست می بره و شهرداری هم ماهی 2000 لیر بهش حقوق میده.
اینجا تو ترکیه سگ های خیابونی حمایت میشن و به هر کدومشون یه جی پی اس متصل کردند تا راحت پیداشون کنن و به اونا غذا بدند و  اونارو نابارور کردند که حد اقل زیاد تر از این نشن اونا هم مثل ما آزادانه زندگی می کنند و کسی کار به کارشون نداره و خیلی خوشحالم که جای زندگی می کنم که اطرافیانم حد اقل آدم هستند و به حیونا احترام میزارن

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام