Search This Blog

Sunday, August 4, 2013

امروز رفیقمو حرفه ای پیچوندم با هم رفتیم ماهیگیری

امروز رفیقمو حرفه ای پیچوندم با هم رفتیم ماهیگیری قزل الا (در زیر نحوه پیچوندن رفیق و حقه آشنا می شیم)

مکالمه ردبدلی بین من و ایشان

ابی : سلام کسیم چی کار می کنی

کسیم : سلام ابی خیلی سرم شلوغه دارم کار می کنم

ابی : کسیم لوازمتو جمع کن بریم دریاچه شب بمونیم و تا صبح اسبله بگیرم

کسیم : ابی بیخیال خیلی کار دارم من نمیام

ابی : خوب چیکار کنیم

کسیم : من فقط دو ساعت  وقت دارم

ابی :   :-))))

ابی : خوب کسیم مشکلی نیست چون وقت نداری بیا یه یک ساعتی یا دو ساعتی بریم لانسه کشی هم تو به کارت برسی هم یه ماهیگیری رفته باشیم

کسیم : باشه اماده شو الان میام با ماشین دنبالت

ابی : :-)))   ای جونم دباره موخشو زدم بریم ماهیگیری

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام