Search This Blog

Sunday, August 4, 2013

موتور ماهیگیری من





یه موتور ماهیگیری بیشتر ندارم ولی خیلی دوسش دارم هر وقت می خوام برم دریاچه برای صید ماهی اسبله اون موتور برام میشه موتور اسبله گیری وقتی میخوام برم ماهی کپور بگیرم اون موتور برام میشه چرخ کپور گیری . . .  وقتی میرم ماهیگیری رودخونه  برای صید ماهی قزل آلا اون چرخ برام میشه موتور اسپنینگ . . .  تازه برام موتور سورف کستینگ و جگینیگ هم هست این نقش های هست که تو دریا آب شور برام بازی می کنند.
شما هم مثل دوستان ماهیگیر ترکم اشتباه در باره موتور  ماهیگیری من فکر نکنید این موتور اصلا استثنایی نیست یا اورجینال نیست یا پول زیادی به بابتش ندادم . . .
رفتم فروشگاه لوازم ماهیگیری موتور های متنوعی داشت ولی هر موتوری که انتخاب می کردم به پول جیبم نمی خورد و با افصوص اون موتور رو سر جاش میزاشتم تا اینکه یه موتور معمولی پیدا کردم قیمتش به پول تو جیبم می خورد به ناچار اون موتور رو خریدم ولی زیاد برام دلچسب نبود اما با هاش ساختم شد این موتوری که الان دارم دربارش صحبت می کنم . . . .
حالا رفیق های ماهیگیرم چشمشون دنبال این موتوره ولی در صورتی که خودشون نمی دونند اون موتور های که روی چوب های ماهیگیریشون بستند اون چرخ های ماهیگیری هست که من روزی آرزو خریدنشونو داشتم خدا یا چه دنیای کوچیکی چون من ماهی زیاد میگیرم با این موتور همه فکر می کنند این موتور خیلی خوبیه که ماهی زیاد میگیره  . .. .

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام