Search This Blog

Wednesday, February 27, 2013

یه تجربه ماهیگیری با کپور های کراس 2013.2.27

یه تجربه ماهیگیری با کپور های کراس 2013.2.27
 
 

سلام دوستان عزیز دلو زدیم به دریا و رفتیم ماهیگیری ، مهم نبود اونجای که ماهیگیری می کنم  اردک ماهی دومتری داشت یا فقط ماهی های کولی مهم این بود که داشتم می رفتم ماهیگیری ، داشتم از آپارتمان نشینی برای ساعاتی خارج می شدم . . . .

با دوچرخه رفتم و یه سفرنامه تصویری هم تهیه کردم که در همین پست مشاهده می کنید. الان فصل زمستونه و دریاچه هم هوای سردی داره و تنها ماهی های دردسترس این دریاچه هست ماهی های کراس می باشند ، که نوعی کپور کوچیک هست و با لوازم ماهیگیری که خریدم کم کم دارم به استقبال صید ماهی اسبله میرم . . . .

در صید ماهی های کراس از چوب و چرخ فلای فیشینگ استفاده کردم و از یک شناور کاملا کوچک قابل پرتاب با نخ فلای فیشینگ و از طعمه طبیعی لارو حشرات و کرم ماگوت استفاده کردم طول لیدر رو حدود دومتر و شناور هم حدود 10 سانت بالای قلاب قرار دادم چون ماهی ها کاملا رو آب به طعمه حمله می کردند. . . .

هوا که گرم بشه و وزش باد ها هم کمتر بشه به راحتی این کراس هارو با حشرات مصنوعی میگیرم و فکر نکنم کار مشکلی باشه . . . ..

روز خوبی بود جای شما دوستان خالی  فقط هدفم صید ماهی نبود وکارهای دیگه هم کردم از ما دیگه گذشت ، برای من ماهیگیری یعنی همین کنار دریاچه نشستن و به صدای طبیعتی که دورو ورم هست رو گوشت دادن ، فقط همین . . . .
  


 

ارادتمند شما ابی فیشر

1 comment:

  1. سلام آقا ابی...خوشحالم که یک برنامه ی آرامش بخش ماهیگیری داشتی..اینجا که وضع خوبی نداره و رفتن یک برنامه ماهیگیری آرامش بخش و بدون دردسر خیلی کم پیش میاد....من هم کاراس صید کردم و اویل فکر میکردم که کپور هست ولی وقتی بیشتر دقت کردم و مطالبی درمورد این ماهی خوندم فهمیدم که کاراس هست......به این مطلب حتما یکسری بزن...مطمئنم یک حس خاصی بهت دست میده.....حس اینکه نارحت باشی یا خوشحال؟؟؟؟؟!!!!!!باتشکر کیهان.
    mahigiran.blogfa.com/post/330

    ReplyDelete

Kamloops trout on fly

  Kamloops trout on fly I was so happy to catch a 22 inch trout flyfishing and Kamloops this awesome fishing is a way of life for any of us....