Search This Blog

Tuesday, February 19, 2013

روز های دور از ماهیگیری

روز های دور از ماهیگیری


سلام به دوستان عزیز
یه سه ماهی میشه که از ایران خارج شدم و تو این سه ماه اصلا ماهیگیری نرفته بودم تا آخر دلو به دریا زدم وخودمو به یه دریاچه رسوندم وقتی دریاچه رو دیدم پاهام سسست شد ودستو پام شروع به لرزیدن کرد واقعا خیلی خوشحال بودم که دارم به دریاچه نگاه می کنم من فقط به همرام یه ست کامل فلای داشتم شروع به فلای کار کردن کردم اونجا ماهیگیران زیادی بود که به پیش من اومدن وبا هم به صحبت کردن مشغول شدیم از صحبت ها عکس های که به من نشون می دادن متوجه شدم دریاچه ماهی کپور واسبله زیاد داره وکمی هم ماهی قرزل آلای رنگین کمان داره ولی تعداد ماهی های قزل الا اون دریاچه زیاد نیست ، من با خودم عهد بسته بودم فقط فلای کارکنم برای همین زیاد میلی به سیستم انتظاری نداشتم یه چنتا ماهی کراس با فلای گرفتم اونم چون ماهی های کراس زیادی تو اون دریاچه بود . . . .
تا اینکه عهد خودمو شکوندم ویه ست چوب چرخ انتظاری تهیه کردم اونم تو یه فروشگاهی که به صورت اتفاقی با لوازم ماهیگیری اون روبه رو شدم و یه چند ماهی دیگه فصل اسبله گیری این دریاچه شروع میشه و خودمو دارم آماده می کنم با این ماهی برای اولین بار روبه رو بشم . . .
از ماهیگیری زیاد دور شدم ولی مقاله های ماهیگیری رو مرتب می نویسم و مجله های ماهیگیری رو ماه به ماه منتشر می کنم واقعا تنها دلخوشیم همین مجله ها هست . . . .
این عکسم زمانی که چوب ماهیگیری خریدم گرفتم . . .


No comments:

Post a Comment

Kamloops trout on fly

  Kamloops trout on fly I was so happy to catch a 22 inch trout flyfishing and Kamloops this awesome fishing is a way of life for any of us....