Search This Blog

Monday, January 14, 2013

یه کار غیره عادی کردم و خوشحالم


یه کار غیره عادی کردم و خوشحالم

امروز آمار بازدید از تمام وبلاگ های ماهیگیریم به 1000000 نفر رسید می دونم کار غیره عادی کردم و خیلی خوشحالم یه عادم عادیم و بدون هیچ کمکی تونستم رسانه ای به وجود بیارم که یک میلیون بار مشاهده شده .
هدفم نمی دونم چی بود ولی می دونم فقط چون لذت می بردم از طبیعت و ماهیگیری می نوشتم . در مورد کتاب های ماهیگیری که نوشتم بگم نمی دونم دقیقا می تونم اسمشو بزارم کتاب ولی دست نوشته های که نوشتم خیلی مخاطب داشته و یکی از دلایلش این بوده که چون از طریق اینترنت رایگان در اختیارهمه قرار گرفته  واقعا خوشحالم فعالیت های داشتم که استقبال شده .
حتما در آینده نزدیدک دباره فعالیت هامو شروع می کنم فقط کمی صبر کنید دباره می نویسم کتاب برای خودمون منتشر می کنم دباره سفرنامه های ماهیگیریمو شروع می کنم مثل اون قدیم قدیم ما . . . . .

No comments:

Post a Comment

Kamloops trout on fly

  Kamloops trout on fly I was so happy to catch a 22 inch trout flyfishing and Kamloops this awesome fishing is a way of life for any of us....