Search This Blog

Wednesday, January 30, 2013

29 همین شماره مجله ماهیگیری ورزشی

29 همین شماره مجله ماهیگیری ورزشی 


هرچی میخوای اسمشو بزار (مجله ماهیگیری ، گاهنامه ماهیگیری ، نشریه ، کتاب ماهیگیری) این 29 شمارشه که داره انتشار میشه !، این مجله یا نشریه نه صفحه آرای داره نه ناشری نه سردبیری نه صاحب امتیازی نه دفتری داره نه گروه محقق ، حتی اسپانسرم نداره یه نفر شبانه روزی داره پشت این صحفه ها تلاش می کنه به نام ابی فیشر ، خودشم نمی دونه هدف اصلیش چیه فقط می دونه داره از کاری که می کنه لذت می بره و این جوری بیشتر به طبیعت و ماهیگیری نزدیک تر میشه . . .
این مطالب همان مطالبی می باشند که همیشه و همه روزه در وبسایت قرار می گیرند ، فقط برای دسترسی آسانتر به مجله تبدیل می شوند که دانلود آن راحت تر باشد .
در باره جلد مجله هم بگم به خاطر این عکس دوست عزیزم جناب آقای مهندس حسن دلفروش را بروی جلد این مجله  قرار دادم که ایشان برای تهیه موضوع مقاله ها خیلی زحمت کشیدن و من هم برای قدردانی از زحمت های این استاد عزیز یکی از عکس های ماهیگیری ایشان رو انتخاب و بر روی جلد این شماره قرار دادم .



لینک دانلود مجله ماهیگیری از سایت 4shared.com



لینک دانلود مجله های ماهیگیری از سایت persiangig.com







ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

Kamloops trout on fly

  Kamloops trout on fly I was so happy to catch a 22 inch trout flyfishing and Kamloops this awesome fishing is a way of life for any of us....