Search This Blog

Wednesday, January 23, 2013

نامه یکی از دوستان


سلام ابی جان
امیدوارم هرجا که هستی موفق و پیروز باشی خیلی خوش حال میشم وقتی میبینم نه تنها در ایران بلکه در هر جای زمین که هستی به طبیعت احترام میذاری و اینکه همچنان در راستای آموزش ماهیگیری
صحیح و ورزشی به مردم کشورت کمک میکنی.
تو واقعا یک ایرانی اصیل هستی و خون ایرانی آریایی در رگ های تو جاریه
درسته از اینکه تو ایران بودی خیری ندیدی و کسی تورو درک نمی کرد ولی
بدون همه ی ما که تورو میشناسیم و وبلاگتو دنبال میکردیم دوستت داریم و
بهت احترام میذاریم
منم تمام افکارم مثل شماست منم خونم به جوش اومده از این همه ظلمی که در
حق مردم و طبیعت ایران می کنن منم می خوام فریاد سر بدم میخوام داد بزنم.
نمیتونم تحمل کنم
کاشکی منم مثل شما میتونستم و موقعیتشو داشتم تا از این مملکت بی در و
پیکر فرار کنم
شما بهترین کارو کردی رفتی
موندن و مبارزه کردن نه تنها با دولت بلکه با فقر فرهنگی مردم از دست ما
که یه جون داریم وتنها یک بار حق زندگی تو این دنیارو داریم بر نمیاد
این یه درد دل خودمونی بود با کسی که میدونه درد من و امثال من چی هست
همیشه برات آرزوی خوشبختی و موفقیت می کنم
اگه امکان داره این ایمیلم رو جزو ایمیل هایی که براشون مطالب میفرستی بذار
به خدا میسپارمت

علیرضاخوش آبادی

No comments:

Post a Comment

Vedder river steelhead fishing in april

Vedder river steelhead fishing in april So so lucky only 5 minutes from home I could still head out the river. I’m so thankful and grateful ...