Search This Blog

Tuesday, January 8, 2013

عکسهای ماهیگیری افشین سلیم پور از خلخال


عکسهای ماهیگیری افشین سلیم پور از خلخال






















ابی عزیز با عرض خسته نباشید و آرزوی موفقیت برای جنابعالی 
عکسهای برنامه آموزش ماهیگیری اینجانب افشین سلیم پور به همراه یاشار میکائیلی در یکی از سدهای خلخال به پیوست حضورتان
تقدیم میگردد و ماهی های صید شده رها سازی شداند. آقا یاشار در اولین تجربه ماهیگیری  موفق به صید ماهی زیبائی شداند.
نوع ماهی: کپور
وزن ماهی: 1 کیلوگرم
طعمه: کرم خاکی
روش: با استفاده از شناور.

مکان: خلخال- یکی از سدهای شهرستان کوثر


با تشکر از زحمات جنابعال


آرزوی موفقیت دارم برای جنابعالی ،وممنون از زحمات شبانه روزیتون در راستای ترویج وآموزش ماهیگیری ورزشی من هر روز حداقل دو باردرروز سایتتون بازدید میکنم وهمینش هم به من آرامش و انرژی مثبت میده.
عکس  ماهیگیری اینجانب در تاریخ 31/04/90 با مسخصات زیر به پیوست حضورتان تقدیم میگردد

محل ماهیگیری:  آبگیر فینا رود خلخال
نوع ماهی: قزل آلا
چوب: کاسی لنس 4.50متر
طعمه :خمیر
سایز نخ:30
وزن ماهی:    1کیلوگرم


دوستدار شما-افشین سلیم پور از خلخا

آبی عزیز ،ضمن عرض خسته نباشید از زحمات جنابعالی من ازهر روز حداقل یک بار سایت  را می بینم واقعا" حال
می کنم واقعا" دستتون درد نکنه   
در ضمن عکسهای ماهیگیری اینجانب افشین سلیم پور جهت درج در سایت به به پیوست حضورتان تقدیم می گردد.

.

محل ماهیگیبری: خلخال-سد فینا رود در تاریخ 23/03/90
نوع ماهی: قرل آلا
چوب:  سه تکیه
طعمه:لانسه شماره 1  نقره ای بلو فاکس


با تشکر-افشین سلیم پور از خلخال-استان اردبیل

No comments:

Post a Comment

Kamloops trout on fly

  Kamloops trout on fly I was so happy to catch a 22 inch trout flyfishing and Kamloops this awesome fishing is a way of life for any of us....