Search This Blog

Tuesday, January 15, 2013

دلم خیلی تنگ شده برای یه برنامه ماهیگیری


دلم خیلی تنگ شده برای یه برنامه ماهیگیری



تاحالا شده اینقدر دلت لک بزنه برای یه برنامه ماهیگیری که ساعت ها بشینی یه جای بی اراده بری تو فکر ، فکر کنی به اون زمانای که تو طبیعت بودی و ماهیگیری می کردی و لذت می بردی . . .
یادش بخیر اولین چیزی که بهم می گفتن ابی کارت چیه چرا همیشه 24 ساعت ماهیگیری می ری حالا بیاد و ظع حالمو به بینید ، خمار خمارم ، استخونام درد می کنه ، کم مونده بشینم گریه کنم برای دوری از طبیعت و ماهیگیری . . .
واقعا الان معنی اعتیاد به طبیعت و ماهیگیری رو می دونم الان که  دورم می فهمم چه دردی داره دوری از ماهیگیری . . .
این اولین باری هست که از بعد از ماهیگیر شدنم اینقدر کم دستم به چوب و چرخ ماهیگیریم خورده بازم خدارو شکر لوازم ماهیگیری همرام اوردم همین که نگاهشون می کنم آرامش می گیرم همین که چوبو چرخ ماهیگیریمو لمس می کنم آرامش می گیرم .برام دیگه فرق نخواهد داشت ماهیگیری یا ماهی نگیری فقط هدفم اینه بزنم تو دل طبیعت و کنار رودخونه راه برم و هی چکمم که پر از آب و ریگ شده رو خالی کنم . . . 


ارادتمند شما ابی فیشر

2 comments:

  1. سلام آقا ابی.منم دلم برای یه برنامه ی کوچک ماهیگیری تنگ شده خیلی وقته ماهیگیری نرفتم ولی قراره اگه شد فردا یه برنامه ی ماهیگیری داشته باشم.حستو درک میکنم زمانی که فکر آدم همش تو ماهیگیری و دنبال فرار از آدماست و دوست داره توی دل طبیعت آرام بگیر 607;.چرا یک برنامه ی ماهگیری نمیری؟البته از مشکلات اونجاو سختی هایی که داری گفتی و تاحدودی باخبرم ولی به قول خودت مثل ایران نیست که همش آدم افسردگی بگیره...بزن به طبیعت داداش اینجوری نمیشه خودتو آروم کنی و مثل مسکن میمونه..برو...برو از جایی که بهش طعلق داری..راستی عضو سایت شدم و الان فهمیدم چه جوری نظر بدم.باتشکر کیهان.

    ReplyDelete
  2. نوکرم کیهان جان عزیز تشکر

    ReplyDelete

Kamloops trout on fly

  Kamloops trout on fly I was so happy to catch a 22 inch trout flyfishing and Kamloops this awesome fishing is a way of life for any of us....